lipca 07, 2018

rocks

   Skały są bardzo piękne. To takie mniejsze góry, po których także można się wspinać. Osiadłe na lądzie skały po wędrującym niegdyś lodowcu wyglądają jakby ktoś je tu specjalnie przyniósł i zostawił. Szczególnie te położone w skalnym mieście Adrspach w Czechach. Jest to bardzo magiczne miejsce, a położone tutaj skały mają różne kształty takie jak But, Ząb Pioruna czy Kochankowie.





  Oprócz skał i bardzo dużej ilości schodów mamy okazję zobaczyć parę wodospadów, a także przepłynąć się łódką po skalnym jeziorze położonym wysoko wśród widocznych na zdjęciach okazów. Rejs dopełnia pełna śmiechu historia opowiadana przez kierownika łódki. 

Kochankowie

   Wędrówka przez to wszystko naprawdę zapiera dech w piersiach. zdjęcia nie są w stanie pokazać w całej okazałości tych masywów. Trzeba pojechać i zobaczyć je na własne oczy, co ja z całego serca polecam.







5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, uwielbiam skały na zdjęciach, bo dodają świetny klimat!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miejsce. Kiedyś byłam w Górach Stołowych i też mi się bardzo podobało :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. This prodcuts Produced in South Korea ,but most of the peoples knew htat Hongkong is shopping heaven ,Jewelry ,watches ,skin care product etc for your choices :haircuts

    hairstyles

    Luxury Jewerly

    Personality design

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz! Zawsze gdy je czytam mam wielki uśmiech na twarzy!
-Zostaw linka do swojego bloga! Zawsze na nie zaglądam!
-Jeśli podoba ci się mój blog, możesz zaobserwować i zostać tu na dłużej. Od tego też mam wielki uśmiech na twarzy :D

Copyright © 2016 summertime sadness , Blogger