czerwca 30, 2018

sunset

  Wieczory są zdecydowanie moją ulubioną porą dnia. Kiedy dzień się kończy i można w spokoju pooglądać serial, poczytać książkę czy po prostu przygotować się do spania. W życiu zrobiłam wiele zdjęć zachodów słońca, jednak te najpiękniejsze dla mnie zrobiłam na Malcie obok nieistniejącego już Azure Window.
  Na zdjęciach nawet widać małe, świetlne kółeczka, których pełnej nazwy nie znam, ale bardzo mi się podobają i dodają uroku całym zdjęciom. Do tego zdjęcia nie są robione na piaszczystej, tylko na skalnej plaży. A skały i ich motywy ja po prostu uwielbiam, więc jeszcze bardziej podobają mi się te zdjęcia
  Co prawda na Malcie byłam w 2017 roku, ale zdjęcia te nie ujrzały praktycznie świata dziennego, więc myślę, że podzielenie się zdjęciami sprzed roku nie jest złym. Mam pytanie do was: czy chcielibyście post z Malty, jako z całości? Co zobaczyć, co odwiedzić?

4 komentarze:

  1. Myślę, że fajny byłby taki post z Malty! Również uwielbiam motyw skalistych plaż, skały dodają takiego charakteru zdjęciom.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post z Malty? Jak najbardziej tak!
    Zdjęcia fantastyczne ! <3

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz! Zawsze gdy je czytam mam wielki uśmiech na twarzy!
-Zostaw linka do swojego bloga! Zawsze na nie zaglądam!
-Jeśli podoba ci się mój blog, możesz zaobserwować i zostać tu na dłużej. Od tego też mam wielki uśmiech na twarzy :D

Copyright © 2016 summertime sadness , Blogger