sierpnia 08, 2018

trójmiasto

  Ostatnie dni spędziłam na podróżowaniu do Trójmiasta i przywiozłam parę zdjęć z Gdańska i Sopotu. Niestety nie mam zdjęć z Gdyni. W Trójmieście, a konkretniej w Gdyni bywam dość często, mam pociągiem dwie godziny z jedną przesiadką. Chociaż ostatnio w moim mieście remontują tory, to z dwiema przesiadkami. Gdynię lubię z tych trzech miast najbardziej, jednak Gdańsk jest dla mnie najładniejszy, w Sopocie rzadko bywam. Postanowiłam, że nie będę tutaj mówiła o rzeczach wartych zwiedzenia w Trójmieście, tylko zamieszczę same zdjęcia, także zapraszam!









i plaża w Sobieszewie dla smaczku
A wy byliście już w te wakacje w Trójmieście? Które miasto jest waszym ulubionym?

4 komentarze:

  1. Kocham Trojmiasto całym sercem, a chyba najbardziej Sopot i Gdynie! Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Dawno nie byłam w Trójmieście
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam Trójmiasto, Gdańsk najbardziej, jednak Gdynia również ma w sobie coś magicznego. Cudownie jest móc wrócić do tego miejsca dzięki Twoim zdjęciom!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. This prodcuts Produced in South Korea ,but most of the peoples knew htat Hongkong is shopping heaven ,Jewelry ,watches ,skin care product etc for your choices :haircuts

    hairstyles

    Luxury Jewerly

    Personality design

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję za każdy komentarz! Zawsze gdy je czytam mam wielki uśmiech na twarzy!
-Zostaw linka do swojego bloga! Zawsze na nie zaglądam!
-Jeśli podoba ci się mój blog, możesz zaobserwować i zostać tu na dłużej. Od tego też mam wielki uśmiech na twarzy :D

Copyright © 2016 summertime sadness , Blogger